perjantai 16. syyskuuta 2011

isyyspakkus

Tässä on lähipäivinä ollut aika voimat pois enkä usko että enää kerkeän kovin paljoa tekemään ennenkuin tulokas saapuu. Jos nyt kuitenkin kävisin huoenna kangaskaupassa hakemassa tarvikkeita jos vaikka saisi aikaiseksi... :P

Tänään kävimme kaupungilla ostamassa viimeisiä tarvikkeita lapsen tuloa varten. Siinä samalla pääsin livahtamaan mieheltä hankkimaan viimeiset tarvikkeet isyyspakkausta varten. Hänen lähdettyä töihin rupesin hommiin. Jo jonkin aikaa sitten olin ostanut hänelle mustan t-paidan ja lapselle mustan bodyn. Niihin tänään kirjoitin tekstit Sinellistä ostamallani kangastussilla, mikä käy tummillekkin kankaille.

Perinteiset mun isä on parempi kun sun isä jutut koin vähän tylsäksi mutta jonkin asteisen lällättely tekstin halusin silti. Ideata teksiin lähdin hakemaan miehen DJ:n ammatin kautta ja tässä on lopputulos.

Tämä teksti taas sai lähtönsä siitä kun miehellä on jokin kumma fiksaatio kummisetä rooliin. Silloin kun hänestä tuli kummisetä niin hän oli vaan Don kokoajan. Ja ihan tyylillisestikkin hän hakee aina vanhaa keikari/gansteri tyyliä. Minä olen kaksikielinen ja lapselle tulen puhumaan vain englantia. Kun kysyin mieheltä että miksi hän haluaa että häntä kutsutaan, isäksi vai daddyksi vai joksikin muuksi niin hän vastasi että haluaa olla papa joten siihen vaan Don eteen... :)



Näiden paitojen teon lisäksi en sitten muuta tehnytkään kun kasasin tavarat yhteen ja laitoin ne nättiin laatikkoon odottamaan että annan ne miehelleni. Odotan varmaan sunnuntaihin sillä silloin on meidän hääpäivä niin saa avata useampia lahjoja. :)

Konjakki ja sikari kuuluu mielestäni ehdottomasti isyyspakkaukseen.

Tässä pakkaus kokonaisuudessaan. Ylhäällä on paketti sukkia ja paketti boksereita, niiden alapuolella konjakki ja sikari ja lopuksi paidat. Alta vielä pilkottaa V8 että on jotain miehistä lukemista. :)



Jotenkin minulla on sellainen tunne että tuo paketti vielä kaipaa jotain mutten ole vielä keksinyt mitä. Ehkä siis vielä lisään siihen jotain jos idea löytyy.

2 kommenttia:

  1. Olin aika yllättynyt tuosta, että meinaat puhua lapselle vain englantia :o

    Paketti on aika kiva, tekstit on mainiot, varsinkin tykkään tuosta bodyn tekstistä.

    Laitat sinne semmoisen miestenlehden vielä lisäksi ;)

    VastaaPoista
  2. Mä olen sitä mieltä kun voin kerta lapselle kaksi kielisyyden lahjaks antaa niin annan. Englanti on kummiskin niin tärkee kieli että auttaa hirveästi jos sitä puhuu äidinkielenään. Suomea se suomessa oppii kummiskin. :)

    VastaaPoista